divendres, 20 de maig del 2011

Les coses, ben fetes.

vaja setmaneta... però ja arribem a cap... avui queda la festa de final de campanya (que per cert, hi estàs convidat o convidada). És allà les nou del vespre al local de CiU, al carrer Ave Maria, 26.

Doncs res, com us deia, ha estat una setmana molt intensa... debats, sortides a la tele, reunions amb gent que ens volia veure... un no parar.

però ara que abans de la festa tinc un momentet, estava pensant amb el debat d'ahir a la nit... Molta gent m'ha dit que volia veure'm fent força amb els altres grups polítics. Que vaig estar fluixa. Que s'esperaven més confrontació... Bé, em sap greu qui pensi això i que vaig defraudar-los. Però els qui em coneixeu, sabeu que no sóc així. Tots sabeu que he mantingut un to amable amb tothom. De fet, tal i com sóc. Tota la campanya ha estat així. I ho ha estat perquè tots nosaltres, jo i el meu equip, sabem que volem un canvi en positiu. I no podem dir una cosa i fer-ne una altra. Diguem que volem fer les coses ben fetes, sense enganyar a ningú. I per això cal, senzillament, fer-ho així. És tan fàcil com així. Si fas una cosa, rebràs aquella mateixa cosa. Els agricultors ho saben bé, tot això. Si plantes tomates, només et sortiran tomates; no esperis recollir cap altra cosa. Doncs així treballem a CiU. Volem recollir bons fruits, i pertant, plantem bons fruits.

Jo continuaré treballant, com sempre he fet, a la meva manera, escoltant a tothom, amb molt d'amor i carinyo, perquè només vull que em tractin igual.

Gràcies a tots els que ho feu possible.

Mari

EL DEBAT D'ALCALDABLES A L'ESCALA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada