dimarts, 29 de març del 2011

ja s'acosta el dia de la meva presentació... !!!

Per fi arriba el dia que es fa pública la meva candidatura!! Ja en tenia ganes... portem temps dissenyant la campanya, treballant fort amb l'equip, amb els escalencs, amb tots els qui m'estan ajudant... I poc a poc ja van passant els dies, es van concretant coses.

Aquest divendres dia 1 d'abril ve el conseller Felip Puig a fer-me costat en aquest moment tant important. Estic molt content que estigui al meu costat, així com ho estic també perquè podré tenir a la meva familia, els meus amics, a tot el meu equip, a tots aquells que em volen fer confiança... i la veritat, també m'agradaria que vinguessis tu.

Cada petit gest és molt important. I per això, en un moment com aquest, m'agradaria poder comptar amb tu, i tots qui vulguin un canvi positiu per L'Escala.

Si voleu venir, esteu convidats aquest divendres 1 d'abril a les 20 hores a l'Ajuntament. Per mi és molt important el vostre suport. I qui vulgui, també ens pot acompanyar després al sopar que farem al restaurant CA LA NEUS MAR, per un preu de 25€.
Qui es vulgui apuntar ho pot fer enviant-nos un correu a mari.dube@yahoo.com o trucant al telèfon 972 775 427.

Moltes gràcies pel vostre suport!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada