dilluns, 4 d’abril del 2011

presentació de la meva candidatura per CiU a L'Escala

Finalment va arribar el dia!! Molts nervis, molta espectació, molts ànims i, sobretot, molta il·lusió. Així és com crec que puc resumir el dia que vam fer la presentació de la meva candidatura.
Tot el dia va anar passant molt a poc a poc. I cada vegada que hi pensava, se'm feia un nus a l'estómac.

Però finalment va arribar el moment. A les vuit del vespre l'ajuntament estava ple de gom a gom... totes les cadires plenes, gent dreta, gent fora que es va quedar sense lloc...

I en un tres i no res, ja va ser passat. Hi va intervenir en Josep Maria Guinart, després jo i finalment el conseller Felip Puig. La veritat és que tothom s'ho va passar molt bé i va ser un vetallada per recordar per sempre més.

La festa va continuar amb un sopar on erem més de 125 persones.

A part de tot això, si que vaig poder veure una cosa molt important. I és la il·lusió. La il·lusió de molta gent que torna a creure en un nou projecte engrescador. Un projecte adaptat a les necessitats del municipi avui en dia; a la seva gent. Vaig veure aquesta il·lusió a les cares de la gent, a les del meu equip... i en mi mateixa. Penso que amb això, amb un grup de gent preparada i les coses molt clares, podrem arribar molt lluny.

Us deixo amb el vídeo de la meva presentació. MOLTES GRÀCIES A TOTS PLEGATS!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada