dilluns, 25 d’abril del 2011

Un equip de persones que treballa amb el cap i el cor

Anteriorment ja us havia parlat de l'equip que estavem fent. Quan em vaig decidir a tirar endavant un projecte com aquest, tenia molt clar que no ho podia fer si no era al costat d'un equip, d'un grup d'escalencs, que tingués les mateixes ganes i la il·lusió que jo tinc. Per això, un dels meus màxims esforços va ser parlar, escoltar i buscar les persones que fossin capaces de crear un projecte conjunt, de qualitat i coherent. Un projecte comú, útil per a cadascun dels escalencs i escalenques.

Doncs bé, aquí el tenim... Un equip de gent molt preparada, amb molta il·lusió i que hi posa el cor, l'ànima i el cap per donar el millor pel nostre poble.

Us passo el vídeo de la presentació d'aquest equip, del qual n'estic més que orgullosa. Gràcies a tots i totes!!

Mari

http://www.vimeo.com/22734892?ab

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada